Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Lájkolj Minket!

Címünk: kudarc.forras@gmail.com Az Internet LEGJOBBJAI!

Ajánló!

Utolsó kommentek

Feedek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Szótár Férfiakhoz...

2011.10.22. 18:06 agybunda

00szotar.jpg

Ha a "Tetszik" gomb nem jelenne meg, használd a "Megosztás" -t

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://failsite.blog.hu/api/trackback/id/tr563322322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KaMiCi 2011.10.23. 00:15:35

Magyarul az összes férfi perverz, csak a szexre tud gondolni...

яıcнıe 2011.10.23. 18:42:03

@KaMiCi: <- kivéve a buzikat vagy biszexeket... vagyis... talán igazad van. (Ezt mint pasi mondom.)

Kateto 2011.11.02. 18:06:58

@KaMiCi: Semmivel sem gondol többet a szexre 1 pasi, mint 1 nő, sőt ...

Kateto 2011.11.02. 18:09:21

SZÓTÁR A NŐKHÖZ

Mit mond? Mit jelent?

Éhes vagyok. Vigyél el 1 étterembe!
Álmos vagyok. Álmos vagyok. Hagyj már békén!
Fáradt vagyok. F áradt vagyok. Most hagyj békén!
Eljössz velem moziba? Csókolódzni szeretnék veled.
Ne vacsorázzunk együtt? Szívesen szexelnék veled.
Jösz táncolni? Fel akarok vágni veled!
Felhívhatlak majd? Szeretnék lefeküdni veled!
Klassz a nadrágod. Izgató a feneked.
Olyan feszültnek tűnsz,
megmasszírozhatlak? Szeretnélek végigtapogatni!
Mi a baj drágám? Mért nem áll fel a ...?
Unatkozom. Nyúlj már hozzám, te hülye!
Szeretlek. Szeretnék a feleséged lenni!
Persze, hogy én is szeretlek. Én is szexelni akarok veled.
Aha, tetszik a frizurád. Buzi lettél?
Gyere beszélgessünk! Meg akarlak ismerni!
Leszel a férjem? Lennék a feleséged.
Szerintem ez jobban néz ki. Ezt vedd meg!
**************************************************************************************
SZÓTÁR A PASIKHOZ

Mit mond? Mit jelent?

Éhes vagyok. Főzz valami kaját!
Álmos vagyok. Hagyj már békén!
Fáradt vagyok. Fáradt vagyok. Most hagyj békén!
Eljösz velem moziba? Le akarlak tapizni!.
Ne vacsorázzunk együtt? Le akarlak fektetni!.
Jösz táncolni? Hozzád akarok símulni!
Felhívhatlak majd? Szeretnék lefeküdni veled!
Klassz a pulcsid. Jók a melleid.
Olyan feszültnek tűnsz,
megmasszírozhatlak? Szeretnélek végigtapogatni!
Mi a baj drágám? Nem tetszem neked?
Unatkozom. Búj már hozzám, te hülye!
Szeretlek. Szeretném, ha csak az enyém lennél!
Persze, hogy én is szeretlek. Én is szexelni akarok veled.
Aha, tetszik a frizurád. Minek költöttél fodrászra annyit!?
Gyere beszélgessünk! Meg akarlak ismerni!
Leszel a feleségem? Feleségül vennélek..
Szerintem ez jobban néz ki. Válassz már végre valamit!
******************************************************************************************
süti beállítások módosítása